Wordless Wednesday #21: Cara nak kurangkan pengeluaran duet di ATM !





47 comments:

Nyue said...

hahahah...sgt2 kelakar tuuu...susah kot nak kuarkan duit...gne tangga laa nyue jwbnye..eheh

Wanieys said...

hahhahaa...kelakor la....sampai xsampai dia tu nk keluar wang hikhikhik

Rapunzeel Cikilolo said...

kalo mamat arab tak sampai, apetah lagi aku. haha!

IntaNBerliaN said...

hahhaha betoi2... ni mmg xkeluar lgsung jwbnya.. kikikii

CINTA UNTUK KITA said...

mmg byk la simpanan dlm bank sbb susah benor nak keluarkan..hehe :)

zera eira said...

Hehe. Mohon letak di UTHM. Haha

mrs mell said...

hahaha... lain kali pg ATM bawak tangga.. kehkeh

CtAyue said...

tinggi sebab tu tak leh cucuk kad tu..hehe..mmg bagus kan..hehee :)

Deqla manjew said...

hahahaha...ni nk naya org ni..haha...deqla kompem x leh guna mesin ATM ni..kalo incek hubby insyaAllah boleh sbb dye tinggi..tp kena jengket sikit la kot kaki tu..hihi..rasa2nya mesin ATM ni hanya sesuai utk hantu galah.. :)

Hasrina said...

ni terus tak boleh bawak keluar ni haha

are_lin@yu said...

hehehhe..nti adala tu orang bawak tangga g atm..haha

Yumida said...

mak aiii..tinggi nye mesin atm tu..siap terjungkit lg..klo camni kena bekal kerusi..xpn tangga mini..hikhik..tp bgs..kompom save duit gaji

Masz Sidek said...

hahahaha... tinggi betul mesin atm tu...

N.Aima K said...

T_________________T

lelamaisara said...

mak aiiii..tak da yg tinggi lagi ke..heeee

Cik Jannah said...

kalau mcm tu tingginya memang tak ada yang sanggup. hehe

Cik Nur said...

hahahaha..kalau nur lah kan, kompom tak dapat kuarkan walaupun sehengget...sebb nur pendek..!hihihi

iEdA said...

wah, mmg betol2 dpt bjimat neh sbb xdpt amek duit..hehe ^_^

fieda said...

olo..tingginya lah..

~Sweet Honesty~ said...

nah..lucunyaaa...kekekeke

Masha Meisters said...

hahaha...
bank ape ni?
xnak bukak akaun kat bank ni la...haha

maszull said...

assalamualaikum fariza...memang kelakar la betul2 x boleh kuarkn wet tu...:)

Kopi Adrenalin said...

sape yg panjang tangan pon susah nak ambik kalau cmgini..hehe

btw follow this blog..follow back ya

jaakechik said...

hahahhaa...ade jugak gini eh..hahahhaaha.... lucu laa... konfem tadak org gi atm tuh! kalo jaa kena lapik kerusi 3 tingkat baru sampai..hehehehe

Sharidawati Shahrudin said...

hehehehehe..payah tu..huhu

Chic Na said...

kakaka.. kalo atm mcm tu mmg malas nak cucuk duit. :)

Lynn said...

hehehhe...tersengih kak lynn..

Tihara said...

jenuh lah gini,nk kena usung kusi bila nak nyocoh pitih

NAL said...

hahaha..memang stress la kalau mcm ni :)

Arina Shamsul said...

hadoiiiiiii..internet lembab sangat la dear..tak muncul2 lagi gambar tu..dah 15 minit kot menunggu..haih...

Si Matatajam said...

Ha ha... Terbaik punya idea tu...

LYAfrina said...

hehhe..tingginyerrr

happy birthday buat fairuz..moga terus sukses...

cendol said...

haha mcm mane nak keluarkan duit kalo dah tinggi macam tu..kihkihkih

Michelle Hopell said...

ciss hahhaha
nie memang terlebih jimat nih !
taknok aku simpan duit lg :D

Yana Libra said...

mmg cara yg sangat bagus~ :p

profmie said...

sush kot klu cmni atmnya

shar90 said...

hahaa... saje je tu bagi gimik xD

dyabunga said...

kalau dya kopem tak jadi kua duit sbb tak smpai..hahaha

eintan nurfuzie said...

MMG ADA KE...OOO...HEBAT LA..

Miss BaNu said...

hahahaha adoiii tingginyer...kalau gini mmg payah laa nk kuarkan duit hehe..

Deq's Qienz said...

hahaha..terbaekkk..very gud idea sis..hihii

Che Rosliza Che mat said...

Memang seksa nak keluarkan duit...tinggi betul...kena guna tangga...hehehe

aReLaN said...

hahahaha...adoiyai.lagi kesian kalau orang rendah.

anisalya said...

berdosanya la aniaya org mcm tu. hahaha...

|shuhadaothman|TM said...

hahahaha. tobat mmg x kelua duit cmni.

wan nurul hezrina said...

hahaha gelak guling2..tapikan kalau dah suntuk duit lagu mana pun kena g capat gak ATM2..hahahaha

izan mama mia said...

jenuh laa nak bw tangga dr rumah nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama