Wordless Wednesday #19: Transit lori minyak terbalik !




43 comments:

Ms Velentine said...

samalah ngan menu sarapan Ms Velentine tp taklah banyak minyak

Hasrina said...

tudia.boleh simpan buat goreng telur

~Sweet Honesty~ said...

aduhh..saspen pula.. sodaaaapppnyaaa...

Yana Libra said...

ish..banyak gila minyak..huhu~~

Masz Sidek said...

pagi ni sy belum sarapan lagi... sempat minum air je kat rumah... ;'(

Masz Sidek said...

pagi ni sy belum sarapan lagi... sempat minum air je kat rumah... ;'(

Rapunzeel Cikilolo said...

woha! baik masak sendiri...

Pka Rahim said...

byk nye minyakkk...! huhu ;)

CINTA UNTUK KITA said...

hehe myk tu la yg sedap.. haha! tp tu trlbih byk rsny.. ssuai la dgn tjuk..:)

Gen2Merah said...

Wahaha. BAnjir dgn minyak gtu. Hehe

izan mama mia said...

lain kali kena bawa penapis nie..tos minyak dulu

etuza said...

air tangan lagi best, boleh ejes kan..tak lalu makan kalau meleleh minyak..

Nyue said...

tu psl la...kolestrol je lebih tuu..hehehe

Hans said...

mak aihhhhhhhhhh
asal banyak gila minyak
terus hilang selera
hahaha

Wanieys said...

mak aiii banyaknya minyak..pening wani tengok hahha...

Yumida said...

slmt menikmati hidangan sarapan..

NAL said...

buat suspen jer..ingatkan xcdent ><

eintan nurfuzie said...

itulah punca kegemukan!

Deqla manjew said...

simpan je boleh wat goreng ikan...hihihi...

lelamaisara said...

hui...memang terbalik itu minyak...heee...

tapi dah separuh tu masuk perot tu..heeee

Deq's Qienz said...

wahhhh..licin..tentu sedap, tak pon mmg perut lapo..hehee

Lynn said...

saje je nak bagi jerawat banyak..hehe

Chic Na said...

oh kolesterol.. kolesterol.. huhu..
simpan jaa wat goreng telur. :)

Ayuni said...

o, sye igtkn td lori tebalik, dh tgk gmbr baru faham....

Cik Nur said...

aiyokk..! byknya minyak..! boleh muak mkn ni...!

pertama tak baik untuk ksihatan, kedua mbazir minyak je org yg jual tu...

lebihan minyak tu, buat goreng terul pun lepas..!

p/s : nur cubit 3kali di sini..yeah.!

Masha Meisters said...

fuhyooo!!!

kalo dah gitu baiklah kita amik minyak kat dapur tuangkan je dalam mee kita...haha

kesian kat jantung***

Aine Ainun said...

kalo saya mmgx abes makan...
makan yg atsje..

~~oOpEt~~ said...

simpan minyak tu :D haha.. bgi balik kt owner y goreng tu..

anisalya said...

banyaknya minyak. tak sengaja tertumpah la tu. myk masak murah katakan.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

boleh muak ni... aiyakkk.. ehhehe (^___^)

amy syahiera said...

wow ! banyak nye minyak ,
boleh masak mee lain gune minyak tu :D

Nazayiena said...

Amboi byknya minyak.....

putryteya said...

MAkk oii , byk nye minyak .
Teya ngn Ummi teya pantang minyak2 cam ni

lieynanilaz said...

slurrp minyak...hehe.

Cik Aini Lavender's said...

ambik smpan la Jaa...syg tu myk mahal..hahaha

abis la kolestrol kalo cenggitu kan..ish2 jenuh diet nih ja..hahaha

eita said...

terbalik depan umah ke?...
jenuh nak mencedok ni

CikMai said...

bnyknye..haha tajuk bikin suspen jeee

IntaNBerliaN said...

byknya minyak.. hbs mulut2 beminyak.. hihii

sHaR!Na eLyaNa said...

sha pntang tgk mknan..lapar~~~ hahaha...cm sdp ja tu..

fieda said...

nak muntah plk rasa tgk minyak byk gini...

TanpaNamaDer said...

tu nak jadi muka licin berseri der hehe

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

ingt lori btul...hihi..mknan bergoreng bli kt kdai mmg bnyk minyk..kna tapis..hikhik

jaakechik said...

hahaha...kdg2 jaa pun selalu mcm tu, nak letak skit takut x ckup minya. tambah lagi, tambah skit lagi..last2 gitu la jadinya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama