Anda Mampu Mengubahnya !



Sana sini orang duk bercakap pasal boikot barangan Israel. Apa tindakan kita? Jadi mulai sekarang, berhati²lah membelanjakan setiap sen duet & wang kita. Jangan nanti, tanpa sedar kita menyumbang kepada dana Israel untuk membunuh umat Islam Palestin. Perhatikan betui² brand penyokong dana Israel. Sengaja saya tidak mahu attach di sini sebab terlalu banyak. Terlalu banyak. Allahurobbi.

Salah satu menarik perhatian saya ialah minuman coklat harian. Inilah masanya kita ubah & bertukar segera minuman coklat kegemaran kita selama ini. Saya mahu tawarkan dengan setiap pembelian Tamar Coco, RM1 akan disalurkan terus kepada Aman Palestin Berhad. Pilihan di tangan anda. PM untuk maklumat lanjut.

Mungkin kita tak mampu nak angkat senjata untuk melawan, tapi inilah salah satu usaha kecil kita. Jangan lupa juge selitkan doa pada masa mustajab untuk saudara² kita di sana. Semoga mereka terus kuat dan dilindungi Allah. Ya, yakinlah doa itu senjata kita. Sama² kita manfaatkan Ramadhan yang mulia ini.


Sabar. Patience. Assobru.



Allahuakbarrr. Kesabaranku teruji lagi hari ini. Yang semalam sudah pun hilang sabar. Memang kurus abisss puasaku semalam. Dan hari ini aku diuji lagi. Allahhh, nape lahhh manusia ni suka pentingkan diri sendiri?

Speechless.

Dahlah pentingkan diri sendiri, langsung tak fikirkan susahnya kite. Tapi kalau dah namenye selfish, mane manusia jenis tu nak fikirkan orang. Satu, satuuu beban terletak atas bahu aku. Lepas satu, dan satu lagi hal yang aku kene buat, kene fikir.

Maaf atas penggunaan kata ganti nama aku. Entri ni sekadar nak melegakan rasa hati. Sebab dah tak tahu nak lepaskan macam mana. Kalau bercakap, konfem tak lepas sebab....

...mata dah masuk habuk. T_T


Mini Giveaway Blog HT



Saya ingin menjemput semua rakan bloggers join Mini GA Blog HT ni. Jom jommm. Klik banner untuk maklumat lanjut. :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama