Sabar. Patience. Assobru.



Allahuakbarrr. Kesabaranku teruji lagi hari ini. Yang semalam sudah pun hilang sabar. Memang kurus abisss puasaku semalam. Dan hari ini aku diuji lagi. Allahhh, nape lahhh manusia ni suka pentingkan diri sendiri?

Speechless.

Dahlah pentingkan diri sendiri, langsung tak fikirkan susahnya kite. Tapi kalau dah namenye selfish, mane manusia jenis tu nak fikirkan orang. Satu, satuuu beban terletak atas bahu aku. Lepas satu, dan satu lagi hal yang aku kene buat, kene fikir.

Maaf atas penggunaan kata ganti nama aku. Entri ni sekadar nak melegakan rasa hati. Sebab dah tak tahu nak lepaskan macam mana. Kalau bercakap, konfem tak lepas sebab....

...mata dah masuk habuk. T_T


4 comments:

Kisah Si Dairy said...

bawak bersabar ye

Mrs Velentine said...

awatnya ni cik jaa

Khamsi Abdullah said...

Sebabnya? - stanzaku

LYAfrina said...

Byk2 bsabar ye jaa.. ujian belaka ni.. psl mde ni ja?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama