Wordless Wednesday #20: Surau kelasss 5 bintang. Ade sofa lagi !




42 comments:

Yana Libra said...

katne ni??

Pka Rahim said...

wow kt mne ni..??

Wanieys said...

fuyoooo...silap2 ada la yg lena kat situ hihihihi

myself said...

Iris pun nak tanya soalan yang sama..kat mane??

Yumida said...

mmg nampak tenang n selesa...alhamdulillah...ade yg prihatin ttg penyediaan surau selesa cmni

~Sweet Honesty~ said...

haah ekk...kt mana ne??

Hasrina said...

wah hebat...

Cik Nur said...

sempoi...! kat mana ni...?

~~oOpEt~~ said...

waa.. meriah nh.. leh wat meeting ajk cmni :D

lelamaisara said...

cantik..kat ne ni ek..:)

Solehah Shamsuddin said...

wah biar btl ni.hehe bgus la ada sofa.leh la org istirehat.kdg2 kerusi atau sofa pnting utk org yg nk solat atas kerusi sbb da org xleh nk solat kt bwh sbb da mslh kesihatan ble duduk.

Tihara said...

silap hb ada yg terlena atas sopa tu kang :)

maszull said...

assalamualaikum fariza....mmg kelas la siap ada sofa ...:)lg

Deqla manjew said...

kelas kau maria...hihi..surau dekat ngan umah deqla pun hado..tp sofa dah lama..skng tgh majukan lagi surau tu..kalo arwah ayah deqla tgk mesti bangga.. :)

Masha Meisters said...

wahhh...belum pernah jumpe lagi

NAL said...

memang selesa la untuk beribadat.

are_lin@yu said...

mmg nice lah ;-)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

wah... ada sofa (^___^)

Ayuni said...

alamatnye ramai yg tido kt cni....

nana kamarul said...

eh! siap ade sofa lagi! Kelassssss~

CikNana said...

kat mana nie?ada sofa lagi....

Arina Shamsul said...

mana2 pegi tak pernah lagi jumpa surau camni dear..ihik..jangan salah guna dah la..uhuk,

hadiah segmen kak dayana tu dah dapat lom dear? dah pos isnin lepas tu lagi..

IntaNBerliaN said...

wah selesa betoi.. jgn ada yg terlena dah la.. hihii

Nurulee said...

Kelass, tak pernah jumpa pun camni =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/pergi-hang-ke-hang-out-ehh.html

Dieyna said...

mne tu.. mntooop surau tu

jaakechik said...

kat mana ni? wahh..best tu lepas smayang landing...hahahaa...

N.Aima K said...

bestnya surau nih..

ZiErWa zAiNaL said...

dasyat ea.. x pnh lg jumpe mcmni..hehe

Si Matatajam said...

Kan baguih kalau setiap surau ada camtu...

putryteya said...

WAAA , FIRST TIME TENGOK ..! terbaikk laa . hihi .

Chic Na said...

dimanakah? sofa tu jgn wat salah guna sudah. :)

eita said...

senang nak tido jap..sementara tunggu

shar90 said...

pergh... hahahaa... best r klo sume surau gini... hehee xD

Rohani Hashim said...

terbaek, nampak bersih je kemas. tp tu lah kekdg nnti ada yg slh guna, ditido nya kan ats sofa tuh

Annisa mulia said...

Looks like a very comfortable place to take a nap p

aReLaN said...

uish...surau mana ni???

babycomel said...

sgt kemas & bersih.. baguslah jaga tempat ibadah dgn baik camtu

Misya Mialen said...

blhla tidur sekejaap tp jgn tidur terus smpi tertnggal waktu pula .hihih

dyabunga said...

surau ni kat mana?

anisalya said...

hehehe... siap ada sofa tu. berebut pulak la orang nak ddk kat situ.

eintan nurfuzie said...

sepatutnya kat masjid de smua ni kan..malah kena lbh lagi

izan mama mia said...

cantiknyer surau...risau nnt ada yg tumpang tido ctu...apa fungsi sofa tuu??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama