Segmen Watermark by Raihan



Klik header yang comel di atas ni untuk join. :)

Saya tertarik nak join segmen ni sebab saya sememangnye teringin nak kan watermark yang comel. Tapi saya ni tak reti nak buat sendiri. Hee.

Link blog: http://farizafairuz.blogspot.com/ 

Buat comel² tau dear. Upah dah bagi tu. Hehe. (:


16 comments:

eita said...

selamat bersegmen..
rajinnye kau ja...
ita malas benor sekarang ni

maszull said...

assalamualaikum fariza....kalau menang tentu dpt watermark yg cantik tu kan...:)

~~oOpEt~~ said...

kreatifkn diorg wat watermark :P

Wanieys said...

selamat bersegmen dear :)
wah nanti dpt watermark tu mesti kiut kan hihihi

NAL said...

selamat bersegmen..

dyabunga said...

slmt bersegmen...watermark tu apa?hihi

jaakechik said...

selamat bersegmen ya!

Yana Libra said...

cam menarik je~~~

ZiErWa zAiNaL said...

hehe.. zz dah ade water mark.. x rse nk tukar lagi skrg ni..keh2..

Chic Na said...

bestnya dpt watermark. :)

izan mama mia said...

mg dapat watermark yg diidamkan...

p/s..mulberry to eita kat kat rmh dia banyak..heehehe..yg saya tu, hb ambik kat tempat kj dia..

IntaNBerliaN said...

slmt bersegmen jaa... insyaAllah nanti dptlh watermark yg cntik ;-)

rAIHan said...

thanx sudi join. jom redeem watermark kat sini,
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/06/segmen-tamat-senarai-peserta.html

kinara kinatara said...

hehe...bestlah lepas nyh..mewatermark kan gambar..:)

kinara kinatara said...

kina bace entry kedua dulu baru entry nyh..hehe

rAIHan said...

dah tukar. jom ke blog..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama