Slurppp megi ketam berharga RM 22.80 dengan menonton ASTRO !



Sepertimana yang tertera pada tajuk, itulah jawapan bagi Teka teka datang lagi: Megi Ketam Enak Bersama? yang penuh tanda tanya. Huhu. Mahal dakkk? Sebijik ketam tu besor dan isinya banyak tau, puas saya makan sorang. Lagi laju makannye, bile ade orang tolong kopekkan. Hee. Terima kasih ye pada sume yang menghantar tekaan sebab sudi take part dalam teka teka ni. (:

Sooo, kesimpulannya takde pemenang yang dapat meneka dengan tepat kali ni. Saya terpaksa amek jawapan yang paling hampir tepat tekaan harga, paling pantas dan yang paling lengkap serta betul slogannya. Nahhhh, ini kedudukan mengikut ketepatan dan kepantasan. Tahniah buat semua. ;)

PEMENANG TEMPAT PERTAMA

PEMENANG TEMPAT KEDUA

PEMENANG TEMPAT KETIGA

Para pemenang ni perlu berikan nama penuh dan alamat pada kotak komen entry ni dengan 3 pilihan buah buahan kegemaran korang daripada 4 yang tersenarai ini: pisang naga laici jagung

Nanti ade mase, kita main lagi ehhhh. :)


42 comments:

si kiut lavender said...

Hehe..tahniah utk pmenang..
Ye2..nanti buat lgi ya...hikhik#^_^

si kiut lavender said...

Hehe..tahniah utk pmenang..
Ye2..nanti buat lgi ya...hikhik#^_^

Che Rosliza Che mat said...

tahniah kepada mereka...

Michelle Hopell said...

amboi untung la pemenang ..tahniah.
kite saja je bg jawapan salah haritu.. hehehe xD

Nyue said...

Xbernabis baiknyer nyue nie..asyik kalah yerrr..frustt !!!!

Masz Sidek said...

nampaknya sy terlepas entry tu....

tahniah kpd pemenang...

lelamaisara said...

alah...salah teka la..heeee

ape pon tahniah pemenag..:)

lelamaisara said...

wah cendol menang r...nak mintak die belanje r..hehehe

Miss BaNu said...

tahniah pada yg menang..

NAL said...

tahniah utk mereka..

Arina Shamsul said...

haish..22.80? boleh tahan harga dear..hehe..

tahniah kepada pemenang :)

Masha Meisters said...

alamak Masha teka murah sangat ye..12.80..hihi

tahniah u'alls...muka2 gsf je ni...kkikki

wan nurul hezrina said...

tepuk tepuk tangan..tahniah!

Si Matatajam said...

Ala tak kena lagi.. Hu hu..mahalnya megi ketam tu yek...

Mrs Velentine said...

tahniah

fieda said...

tahniah pada pemenang..tp enak bersama...??

pizet said...

tahniah pada y menang

Yumida said...

tahniah...wah..mahal jugak yer...tp klo terbukti sedap mmg berbaloi la...
tahniah pemenang

Solehah Shamsuddin said...

ala xmenang.sedihnye.hehe xpela.

Deq's Qienz said...

wahhh mahalnya..tp mmg besaw pon ketam dia..hikhik..congratz para pemenang..hihii

jaakechik said...

huwaaa...salah laa.... huhu.. mahai nye laahhhh

maszull said...

assalamualaikum fariza...wah mahalnya harga die....tahniah pada pemenang2...:)

cendol said...

yeay yeayyy !! seronok gila!! haha
wink wink* cute mama jgn jelesss hihihi belnje Cendol satu .

tahniah jgk kat are lan ngan wanieys :)


name penuh
Noor Alia Humaira bt Noor Azmy
(pnjng tak?)hee

no.69,jln persiaran istana,
tmn istana,30000, ipoh,perak darul ridzuan
:D (dtg la raye)hihi

Chic Na said...

salah lagi. hadoiii. :)

cendol said...

lupe nak pilih buah sebab eksited sgt! haha

pisang,naga,laici

Misya Mialen said...

Wow.tahniah kpd pemenang.:)

Yana Libra said...

mahalnya harga dia kak..huhu~

Wanieys said...

sis td wani pilih satu jerkan buah tu tak perasan sis soh pilih 3 hakhakhak...okay2 wani bgtau len k

wani suka pisang, naga dan laici :))

Cinta Misteri said...

hadiahnya....pisang naga laici jagung?

owhhh okeyyy...mesti ada barang tersembunyi. tapi CiM takkan piling jagung!!!!! miahahahaha...

katne beli ketam tue??

eita said...

tahniah..
memang blur terus nak jawab hari tu..
jem kejap..

Tihara said...

weyh jaa kalo ikut harga akak kan dapat makan sesungut ketam jek..haha..siye tak penah makan kat kedai megi ketam...leh tahan rege dia...tahniah semua pemenang :)

profmie said...

tahniah utk pemenang... ni contets mne ek..npe sy xtaw pula..huhuu

aReLaN said...

mahalnya megi ketam tu.aiyooo...saya pilih pisang, laici & jagung!!!!!!

nama : noor azlan bin zolkifli
alamat : B2-2-16, Apartment Nilai Perdana, 71800 Nilai, N9.

cam tak caya je leh menang.hahaha..tahniah sume

Cik Nur said...

tahniah kepada pemenang..!
nur xsempat nak join.. :)

~~oOpEt~~ said...

taniah kpd pemenang :)

~Sweet Honesty~ said...

tahniah kepada pemenang..(^_^)

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

ala..xth la plk mhal tu..dila teka 18.. kui2.. hihi..thniah:)

dyabunga said...

dya tak teka pun..sbb yg blkg tu tak dpt2 teka..hahahah

IntaNBerliaN said...

tahniah utk pemenang :-)

Nazayiena said...

Tahniah pd yg menang.....

eintan nurfuzie said...

lor..terlepas ke?

fieda said...

oh..sambil menonton Astro..camner boleh tak perasa tajuk kat atas tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama