Tamatlah riwayat kesan jejak ku !



Tetibe teringat selipar ni. Huhu. Sebenarnya dah sebulan dah die putus. Tamat sudah riwayatnye. Memang tahan lah selipar ni saya pakai. Se Malaysia dohhhh saya bawak die. Hee. Saya sangat sayang selipar ni. Sebab? Adekah sebab kaler die pink? Bukan. Bukannn. Sebabnyeee ini lah hadiah pertama dari si dia mase mule² kami berpindah di hari ke-3 selepas kami disatukan. ;)

Banyak kenangan saya dengan selipar ni. Setahun jadi weekend husband & wife aritu, selipar ni lahhh yang saya bawak turun naik bas. Buat main air mase family day dan banyak lagi lah. Ikutkan hati saya, nak ajeee jahit ke gam ke seletep ke. Huhu. Boleh ke ehhh? Selipar ni material nye dibuat daripada getah kot. Nape tetibe saye teringatkan selipar ni? Hehe. Sebab saya nak balik Senawang arini. Dengan selipar baru. Hehe. Nanti lah saya tunjukkan rupenye ye.

Oleh kerana saya tak dapat nak BW arini, saya nak main teka teki. Harap ade lah yang sudi meneka. (:


Berape lame kah hayat selipar ni bersama saya?



27 comments:

Aine Ainun said...

ala x nk teka....=)

nk tunggu jaawapan je..aci x?

~Cik Sweety~ said...

11bulan 3 minggu 4 hari..

Unknown said...

amboiii pink!!! hurm, cer bgtau selipar ni saiz apa ?? cer bgtau jugak kaki stat mengembang ke saiz tu tahun bila ?? haha.. itulah jwpnnya...paham dakk??? (aku pun tak paham) :p

Unknown said...

ok deqla belasah jew teka! hayatnya 3 tahun!! betol kan...?? sila angguk!! ;p

Unknown said...

eh nk tnya bila tarikh disatukan?? 3 hari selps disatukan kan??? hah., jwb sndiri.. deqla hari ni udah pening main teka teki awok ni! hahaha :p

Unknown said...

satu tahun kot.hehhe

Just Mini Love said...

3 tahun kowt. hehe... pink color tu.. i loike.. hehe

UniMeOw said...

jawapan teka teki:
selamanya!

sb wpun dah tamat riwayat,,slipar tu selamanya ada "hayat" dlm hati kamu...<3

lalalala...

Miss Syahbanu said...

hehehe bila baca entry ni terus teringat satu kes yg berlaku masa kt UM dulu..kasut dah putus..tapak sume terkeluar..dah la kt sana xde kedai kasut haha..kuliah pon sampai ke mlm haha masak mmg masak masa tuh.umah pon jauh kena naik bus dulu..last2 nasib kt koperasi ada jual selipar hehe..

Saya Disini said...

sian die

Miss N™ said...

nur ade selipar ni, warna hitam tak putus lagi...

jawapannyer, adalah 4tahun... kan..?

fieda said...

mesti byk betul momen terindah kan dgn selipor tu..kak fieda rasa mau dh bersama dgn selipot tu selama 3 tahun kot..

Ujie Othman said...

apa kata frame kan? kenangan kan..
gurau je!

hayat selipar? 2thn lebih..
*saya 1st time masuk blog awak, jadi mmg main sebut je ni tau.

Chic Na said...

special nya selipar ni. patutla syg sgt.
nak jwb teka teki. emm setahun stengah kot. huhu.. :)

Zierwa Zainal said...

6 bulan kot..hehe

NAL said...

hurmm, tak pasti lak..dalam setahun kowt..btw klik iklan awak..NAL nak jemput awak untuk join,

http://nyteamlife.blogspot.com/2012/05/segmen-ungkapan-kelahiran-nal.html

Cik Ai said...

ai tahu...
2 thn kan kan..
betul kan=p

Cikrosecute said...

hihihi...selipar tue kaler pink lagi....dah putus ya...

♥ sitifarhana ♥ said...

wahh..ptut la syg betul..ad sentimental value rupenye..hikhik

lelamaisara said...

tengok dari warnanya tu mesti dah lama tu..heeee..

5 tahun?? hahhaha...betui ke...

Lynn said...

Eh setahu PJJ ke..?huhu..sama la...
selipar cam gini memang sedap pakai..lembut di kaki..hahahhaa..somi org n9 ye..?suami saya pun asal sana..hmm..jawapan teka teki tu..(setahun)..betul tak?

Liyana Anuar said...

nak teka gak..setahun kot?? ke 2 tahun?

MrsYusofhussain said...

2 thn 7 bulan...kekeke

eita said...

nak jawab jugak lah...

357 hari...

Khai_Sol said...

Em,2 tahun kot,hehe

fardhila fawwazy blogspot said...

meh dila teka.erm..berapa lama ek..3 tahun?huhu..

dieyna said...

terlepas sudaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama