Jom jadi geng KAMI BLOGGER MALAYSIA



Saya di tag dan di tag lagi. Arini padan penuh dengan keraian tagging ajeee. Huhu. Kali ni Aisya Lieza yang tag. Jom jadi geng KAMI BLOGGER MALAYSIA. Kalau nak join, klik banner di atas. 

Saya dari TERENGGANU. ;)

Orang yang bertuah saya untuk ditag ialah:

16 comments:

Tihara said...

meriahnya kena tag..aduii ngantoks :)

eita said...

rasanya sekarang ni musim mengetag...kihkihkih...

9n0L4 said...

tulah meriah benor. cik ieta tu gelok ade makne. sukenyeeee tag orang balik eh. dabel pulok tu. hihi.

maszull said...

assalamualaikum fariza...selamat bersegmen yer:)

kakyong said...

kakyong nampak u letak ads advertlets.. kakyong nasihatkan buang jer lah ads tu.. fokus jer pada nuffnang & churp2..

kalo trafik kurang 1k daily, buang karen jer letak advertslet... 1 lagi, adverlets ni lambat nak buat payment... kakyong dah cashout dr bulan Jun 2011, sampai skrg masih belum terima 1sen pun... hampeh jer rasa... jd x yah la nak buang masa dgn advetlets

9n0L4 said...

thanks u both. appreciate ur advice kak yong! i will. ;)

aReLaN said...

time kasih sudi tag.dah buat pon.termasuk fariza, 3 orang tag untuk blogger malaysia ni.hehehehe...lor,ganung katne?

9n0L4 said...

hehe. ramai tagging tuuuu. slmt join lahhh. tranung dekat dungun. ;)

SuparMan SuaRez said...

Datang Dari Segmen Yang sama ..KBM!!
From Sandakan,Sabah.
Salam Kenal...Happy Blogging ^_^

http://manssmile.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

9n0L4 said...

thanks man. hai org sabah. ;)

Syuhada said...

datang dr segmen yg sama
slamat kenalan ^^

http://hokanoklate.blogspot.com/

9n0L4 said...

TQ syuhada. ;)

Patrick Star said...

Datang jalan-jalan kat sini. Salam kenal...

--> Blog Rilek-Rilek <--

9n0L4 said...

thanks patrick star. ;)

Prettywrite said...

salam kenal fariza..:)

9n0L4 said...

@Prettywrite
terima kasih. slmt berkenalan. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama