Ampunkan daku



Petang semalam, saya baru aje poskan hadiah buat pemenang teka teka sempoi retak beribu² lemon. Hanya cenderahati kecil dari saya. Harapnye akan sampai lahhh ke destinasi dengan selamat. Maaflah atas kelewatan ye. Saya agak sibuk di sekolah akhir² ni, 2 minggu ni selalu ajeee balik pukul 3.30 petang. Nak gi buat urusan bank pun tak sempat. Ni kan pulak nak gi pos ofis. Hadoiii. Dugaan sungguh!

Untuk pemenang teka teka yang terbaru ni, saya belum lagi poskan hadiahnya. Sabar menunggu ye. Plan nak pos sekali harung tak menjadi pulak. Haihhh. :)


49 comments:

profmie said...

untglah pd yg meng..thniah..

Wanieys said...

xper kak biar lambat asal sampai dgn selamat ekekeke ;p

Arina Shamsul said...

samala kita dear.bz sangat dua minggu ni..ngeee.

take care tau..jaga kesihatan.:)

izan mama mia said...

bestnyer..merek dapat hadiah..nnt btlah lg...nak menang gak

Misya Mialen said...

Bestnya spr hadiah.mmg brtuah betul.;)

~~oOpEt~~ said...

waa.. bestnya.. mereka mesti tersenyum gembira menerima hadiah tersebut :)

etuza said...

tahniah ya..harap tak lupa blog pesona meskipun dah jarang onair ya..

Cik Aini Lavender's said...

bestnya...
wpun kecil tp sgt berharga kan =p

ai je yg x sempat nk join kan..
haish sedih nih :(

NAL said...

take your time. NAL pasti semua pemenang faham :)

Yana Libra said...

wah~~

hadiah apa la tu eh? hehe :)

IntaNBerliaN said...

moga hadiah tu selamat sampai..

are_lin@yu said...

wahh beznya pos kat ayu sekali..hehe

Nyue said...

Tahniah la kepada pemenang :)

Deq's Qienz said...

wahhh syiok la mereka² yg dapat adiah tuhh..arap² smpai la adiah tersebut yerr

maszull said...

assalamualaikum fariza...wah seronoknya dpt hadiah tu...:)

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah pada pemenang....hehehe....

Masz Sidek said...

tahniah kpg yg menang...
di harap bersabar menunggu hadiah anda... :)

lelamaisara said...

bestnye ...
untung pada yg menang...tahniah..:)

Cik Nur said...

macam kenal salah satu alamat di atas, insyaALLAH selamat sampai.

Kalau dah sampai mesti akan di maklumkan..

ada hikmah gak akak pos lambat.. :)

ieedaz @ mama_isha said...

tahniah buat pemenang!

eintan nurfuzie said...

mm... cik en punbelum umumkan pemenang entry terbaik cik en.. agak bz dengan sukan...

Knor said...

EMMMM INGATKAN ADA BUAT salah APA2 KE...!nak bagi hadiah..

tahniah pd pemenang..

~Sweet Honesty~ said...

trus pos ke alamat cik sweety jela yea..hihihi

Yumida said...

tahniah pd yg bertuah...moga hadiah tu selamat sampai dgn jayanya

Cinta Misteri said...

Cer buat2 salah alamat, TERanto kt umah CiM

|shuhadaothman|TM said...

tahniah pada pemenang. bestnyee dpt hadiah :)

Masha Meisters said...

sabar2 ye cikgu...jahit baju pelan ye :) hehe

Tihara said...

akak pon tak sempat pos lagi nih..byk peristiwa berlaku..otak jadi jengg meta :)

putryteya said...

untunglaaa dorang kan kan .. ehhehe :)
hadiah ape la tuu

Chic Na said...

kenapa alamat cik na takde pun? hahaha..

nanti nak mintak address jaa. ;)

wan nurul hezrina said...

insyaallah semuanya dipermudahkan.semoga selamat diorg terima hadiah2

Cik Nur said...

tiga cubitan di sini... heeee..!
nak komen di fibox, tapi xboleh..fibox buat hal lagi..grrr...geram..!

jaakechik said...

eh apesal yg sampul depan tu, nama norhatriza? sama mcm jaa laa... huahuahua.....btw tengkiu cikgu...

p/s : lawo tulisan cikgu! ekekekeke

jaakechik said...

eh apesal yg sampul depan tu, nama norhatriza? sama mcm jaa laa... huahuahua.....btw tengkiu cikgu...

p/s : lawo tulisan cikgu! ekekekeke

jaakechik said...

eh apesal yg sampul depan tu, nama norhatriza? sama mcm jaa laa... huahuahua.....btw tengkiu cikgu...

p/s : lawo tulisan cikgu! ekekekeke

nn lylyn said...

best sape yg dpt tu..

Michelle Hopell said...

agak2 apa ye hadiah tu .. hihi. gtahu la xD

dyabunga said...

tahniah kpd yg menang..hihihi..

Si Matatajam said...

Mesti depa faham tu... Sabaq na pada yg menang tu... Tak kan lari hadiah di ketaq. Ha ha..

fieda said...

seronok le dorang tggu hadiah dari jaa..

cendol said...

tahniah kpd para pemenang :)

Kesuma Angsana said...

wah mesti yg menang tu seronok yek hadiah dh on the way! hihihi

Deq's Qienz said...

sy pinjam ayat teacher..beribu2 lemon

eita said...

cikgu sekarang ni makin hari makin sibuk kan...

Che Rosliza Che mat said...

tahniah yg menang...

anisalya said...

takpe2... janji pos walaupun saya tak menang. ngeee...

CtAyue said...

Terima kasih fariza.. br tgk entri ni..

wan nurul hezrina said...

takper siapkan kerja yang menimbun dulu.mesti diaorg faham2

izan mama mia said...

ni teka teki bila ni...hhiih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama