WishlistKU tertunai lagi


 
Tiada apa lagi yang bermakna bagi seorang government servant selain diSAHkan jawatan. Alhamdulillahhh. Genap setahun setelah saya dilantik, SAH sudah perkhidmatan saya. Sekadar makluman sume, saya diposting & dilantik pada 16 Ogos 2010. Dan surat di atas menyatakan saya sudah pun sah jawatan bermula 16 Ogos 2011. Surat ajeee baru dapat. Lepas ni, mudahlahhh sikit untuk urusan rumah idaman. Yabedabeduuuuuu. Hee. 

Terima kasih SPP untuk motivasi baru ni. Tak lupe, pihak pengurusan sekolah pun banyak jugakkk berjasa. Kerani lahhh yang bersusah payah uruskan semua ni. Thanks sangat². Allah aje lah yang dapat membalasnya. Termakbul lah sudah wishlist saya yang ke-5. ;)

Sekarang, saya hanya perlu tunggu genap 3 tahun perlantikan untuk perakuan pencen pulak. Insha Allah tahun depan. Yeayyy!



10 comments:

Haruno Hana 하나 said...

tahniah ^_^ harap2 sume wishlist akak akn trtunai :D

.........cP~ said...

Tahniah...Seronoknya..

aReLaN said...

congrats.saya pon ingat nak masuk gabemen je.tertekan betul keje kilang ni.hmmm

misshannajr said...

tahniah..wah! byk dah wishlist yg hebak2 tu dah tertunai..bestnya..

maszull said...

assalamualaikum Fariza...tahniah yer atas pengesahan jawatan itu...:)

Rapunzel Cikilolo said...

bestnye. aku ntah bila masuk govern

9n0L4 said...

thanks thanks thanks sume. usaha tangga kejayaan. good luck arelan & rapunzel. ;)

cik comey said...

Tahniah...semoga makin bersemangat nk bekerja....hiihii..

9n0L4 said...

tu lahhhhhh. rase lebih semangat utk berkhidmat. ;)

jaakechik said...

jaa pun dah lama konfem.. suka sgt2. kalau keje gomen inilah yg penting kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama