Menang Giveaway 1st cik violet!



Kenal tak header di atas? Ye betulll. Ni cik violet punye. Ade join tak GA beliau bulan lepas? Oh, tak menang eh. Takpe². Kasi can lahhh kat saye kan. Huhu. Saya adalah salah sorang dari yang bertuah itu!! Kalau tak caye, tekan banner yang comel di bawah ni. ;)


Terima kasih cik violet & Syazwani Boutique untuk hadiah ni. Sori eh. Baru berkesempatan buat entri ni. Saspen sangat mase balik dari sekolah Khamis lepas, tengok² kat postbox ade surat bersampul kertas minyak. Ingatkan apela. Bukak² tengokkkkk. Wahhh. Tadaaaa.


Thanks dear! ♥ ♥



5 comments:

syasyajohan said...

eh?awak dah dapat dah?untunglah sya punye tak dapat lagi from cik violet,ade lagi satu tiga mggu dah :'(

ZiErWa zAiNaL said...

wah...bestnye menang.. thniah ye..hehe

Zarul said...

salam ziarah kembali...tq atas komen2 diblog..saya dah bookmarked ur blog nnt dtg lagi yer

eita said...

best nya dapat hadiah

9n0L4 said...

hee. insha Allah nanti rezeki korang pulak. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama