Wordless Wednesday #29: Pernah makan biskut kapal terbang tak ?





48 comments:

ieedaz @ mama_isha said...

takpernah dgr dan tak pernah makan pun..sedap ke? hehe

Kesuma Angsana said...

wui feveret KA dulu2 ni

Azerawati Aziz said...

sedappppp

lelamaisara said...

pernah pernah..dulu kecik2 selalu makan..makcik saya kerja kilang biskut...selalu balik kerja bg saya biskut ni...:) dah lame tak jumpe biskut ni....

Mrs Velentine said...

tak pernah,...

Cik Nur said...

Nur panggil biskut ni biskut burung.. lama tak makan...!!!

izan mama mia said...

pernah makan dedulu..

Mieya Atiera said...

biskut nie, mieya selalu makan waktu kanak-kanak dulu.

Saya Disini said...

pernah..sy suka ..dulu selalu mkn..skrg ni susah nk jumpa

Nur Hafizah Hussain said...

salam..
biskut kapal terbang?? macam pnah dgr tapi..cam lain je...beli mana nie...

Everything's Everythings said...

kalau biskut bentuk ikan tu pernah la xD
bentuk kapal terbang belum pernah lgi haha

Wanieys said...

dh lama ni xmkn bskut kpl terbang hehe

~::Chenta::~ said...

wahhhh
dah lama tak makan bikut ni ... bak sebungkus!

*bak ok...*

^___^

:: Mrs.Eady :: said...

mane nak cari kopok ni??terliurrr nih!

Deqla manjew said...

bkn sembarangan biskut ni..dlm kapal terbang je boleh mkn.. hihi

IntaNBerliaN said...

lamanya xnmpk + makan biskut ni.. zaman sek dulu selalu mkn :-)

are_lin@yu said...

prnh jugak..5 cubitan kt sini..hihi

Che Rosliza Che mat said...

pernah....sedap!!! hihihi

HeNRieTTa JoSe said...

Looks yummy to me.....

HeNRieTTa JoSe said...

Looks yummy to me.....

fatmasha said...

Biskut kapal terbang? besar sgt tu..tak muat mulut..

Cinta Misteri said...

Owhhh nama biskut tu Kapal Terbang. Tapi tak pulak bentuknya mcm kapal terbang kannn...

*tak perbah jumpa plak kat JB nie

Tihara said...

penah penah!!!..hoo excitednya..dulu rm7 sekilo..sekarang x taw la lama dah tk beli :)

eita said...

dulu suka sgt makan....
sekarang ni dah tak berapa nak jupe dah

jaakechik said...

lening pon makang lagi kalu jupe...hehehe... (ckp ganu!)

Si Matatajam said...

Mmg feberet masa bebudak dulu hi hi.. 3 cubitan manja..

Nisa Greennnpanda said...

errmmm... xpenah..huhu..

fieda said...

salam jaa...

biskut feveret ni dari zaman sekolah rendah..

syiela said...

suka sangat tapi zaman dolu2 la.. sekarang ni dah kurang sikit :)

Tentang Kita Ajer said...

pernah makan, tengok ni teringin lak..kat mane nk daptkn ni??

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Yana pernah ! Yana pernah ! !Sedappp ! dan rangupp ! aum !

Masz Sidek said...

hmmm.... tak pernah... sedap tak???

N.Aima K said...

Pernaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

kinara kinatara said...

salam lame x singgah sini:)
sori akak..mhehehe...

wordless akak mengingatkan kina pade kenangan kecil2 dulu..suke sangat makan biskut 2...hahaha

mesti makan kepak dye dulu supaya nanti dye x terbang..:)
miss that moment...

♥ sitifarhana ♥ said...

tak penahhhhh....huhuhu

Ayumi Comot said...

pernahhh...

pedas2 gitu kan kak? huhuhu..mknn org dulu2:)

Chic Na said...

old time favret ni. haha.. lagi satu tu biskut bantal. besttt!

Mak Wardah said...

Tak...first time akak tengok

QasehnyaRania said...

penah tapi dah lama tak makan..

teringin la plak tgk ni..saja tau akak ni =)

dyabunga said...

dya xpernah mkn..hihih

Hasrina said...

AWWW rindu lah biskut ni.mana nak cari.huuu

maszull said...

assalamualaikum fariza...mama belum pernah cuba biskut ni...:)

Cik Aini said...

pernah sgt!
smp skrg dok mkn lg tau sbb kedai dekat kg ada jual.rs dia manis2 pedas kan ;)

Solehah Shamsuddin said...

pernah makan tapi xtau nama biskut ni.baru solehah tau namanya skrg ni

Yana Libra said...

pernah dengar, tp tak pernah makan lagi rasenye~

sal ya said...

faveret tapi ada biskut kapal terbang yg tak sama rasanya macam dulu.

wan nurul hezrina said...

pernahhhhhh.teringan zaman knk2 dulu..shedap

Gula "gulaley" Kapas said...

Nampak logo Halal Malaysia ^^

Brand apa ek? Pastu nak cari kat mana? ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama