Wordless Wednesday #7: Pernah makan coklat Dubai?


21 comments:

NOVA said...

macm tu je ke coklat nyer... sedap tak.. hehhehehe

Fariduddin El-Islam said...

kurma bersalut cokelat penah la, tapi kalau nak kasi kat ridoma rasa boleh je..

Masz Sidek said...

sedap ke??? Sy tak berapa suka makan coklat... kalau makan pun sikit jer...

Sy tag awk...
http://masrinasidek.blogspot.com/2012/01/11-soalan-11-jawapan.html

FANA ZABIL said...

sedap ke coklat tue.? hehhe.. btw, done follow u..follow me back k.:)

Mak Usu said...

kongsi2 la ngan Mak Usu coklat tu..nak jugak rasa..hihi

9n0L4 said...

Hee. Thanks sume. yg pasti coklat ni sangat sedap!! ;)

iman salsabila said...

coklat dari dubai, kena cukai x? heheh :)

9n0L4 said...

hee. tak pasti pulakkk tax free ke tak. lupe nak tanye kawan yang bagi tu. ;)

CikNana said...

done follow u back..:)

9n0L4 said...

TQ cik nana. susah² je. hee. ;)

Encik Troll said...

Ini bukan ROka kan?

9n0L4 said...

bukannnnnnn. roka takde kepale di atas. hee. dubai mari ni. ;)

misluvcoklat said...

nak cekelat tuuuu jgakkk.
heheh =D

9n0L4 said...

hee. ramai betul choc lever eh. boleh buat GA coklat ni. ;)

Cik Bunny said...

tak pernah makan coklat dubai. untungla =)

9n0L4 said...

hee. lebih untung rsnye bile cik bunny sudi komen di sini. thanks. ;)

dya bunga said...

dya xpernah mkn coklat dubai

Si Matatajam said...

Tak pernah makan lg coklat Dubai ni..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xpenah mkn lg..nk kena beli kt dubai ker hakhakhak

syiela said...

nak juga.. hantu coklat ni huhuhu

are_lin@yu said...

sdapnya nk jgk.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama