SAYA PUNYA BLOG DAH LA , BEN ASHAARI !



Kalau 55 hari, kire baru takkk? Hee. Baru sebulan berblogging hujung tahun lepas. Nak jugak join segmen BA. Kalau anda mahu juge & nak tahu syaratnya, klik SINI. ;)

Punca saya buat blog? Bermula dengan rase ingin lebih mengenali adek² saya di dunia maya. Masing² sumenye ade blog. Tak cukup berkongsi cite di FB. Di blog ni lebih details. ;)

5 blog baru yang saya kenal ialah:
Irma 

6 comments:

Azza Azman said...

ai, salam kenal! azza juga follow disini sebagai tanda persahabatan.. Teruskan menulis, sentiasa menantikan entry baru untuk saya stalker hehe.

9n0L4 said...

TQ azza. ;)

Penjual Reflesia™ said...

wahhhh baru je dah da 500++ follower.. syieda dah lame cikit dari kao dear.. chaiyok2... =.=

9n0L4 said...

hee. mase awal² dulu suke BW. samela kite kan. aja aja fighting! ;)

Diera Tekikushika said...

hari ni jalan2 kat blog awak, jom singgah blog saya.. usha2 laa jugak blogshop saya tuu. mana tau ada yg terpikat. hehe =)

9n0L4 said...

TQ diera. nnt kite usha ye. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama