segmen aku dan zodiak



Saya telah di invite oleh tuan punye segmen, fierul untuk join segmen pertama beliau. Thanks eh. Oh saya sememangnye sangat suke untuk join mane² segmen/contest/GA pertama. Just nak bagi support. Kalau nak bagi support jugak & nak tahu syaratnya, klik SINI

Tentang blog saya? Boleh bace entri ni & ini. Hee. ;)

My name is Fariza Zulkifli. Saya tak tahu ape zodiak saya. Kesian takkk? Hee. Sebabnya ade yang state Cancer & ade jugak yang state Leo. Tak tahu mane satu yang betul. My D.O.B is 23 Julai. Boleh tak sape² tolong bagitau saya ni berzodiak ape? Thanks. :p

Orang yang bertuah saya untuk ditag ialah:

7 comments:

Lia Irdelia said...

dear..
kamu bukan leo..
sebab leo start dari 24 Julai-23 August... :)

Rasanya virgo, sebab before leo is virgo..

=)

Lia Irdelia said...

eh, silap lak..
salah taip..
virgo selepas leo..

so, kamu maybe kamu cancer..

ngeeeee..
sory!

9n0L4 said...

hee. TQ lia. kite tunggu tuan punye segmen plak cakap ape. ;))

monologmalamhari said...

hehe tapi sy ltk awk kat leo sbb sy ambil dri 23 julai so awk brade di zodiak leo . :)

tape lah kita cuma ambik nama zodiak nie untuk listkan birthday je ..

btw terima ksih sebab sudi join segmen saya yang tak seberape nie :)

9n0L4 said...

its okey. hee. thanks fierul. ;)

Ah Long said...

hehe singgah gak , 499 x de ar hehe

9n0L4 said...

huhuu. kalau tahu camtu, tunggu sorang lagi follow. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama