Wordless Wednesday #33: Salah eja laaa tokey !




45 comments:

Deq's Qienz said...

hahaha..mmg xfasih la toke nihh.hikhik

Cik Syida said...

hahaahahahaha.. ayo.. cikgu dah marah.. :D

:: Mrs.Eady :: said...

err..errr...

are_lin@yu said...

wakakak rujur pn rujur lah..hihi

HeNRieTTa JoSe said...

sweet jew tokey tu pasang banner....

UniMeOw said...

hehe...word baru,leh ltak lamkamus dewan..

Nur Zulaikha said...

huhuhu..boleh plak perasan.kalau tgk sekali imbas mmg x perasan pun.

Deqla manjew said...

hahaha... elok2 x yah tmbh R.. nk gak ssh2 p tmbh R tu.. :p

Nyue said...

boleh plak salah eja..hahahahaa

Cinta Misteri said...

Rujukan..

Ni msti cikgu dh start shoping buku.

jaakechik said...

takkan tuan kedai x perasan kot. haha...

p/s : ada malware lagi ke skrg ni blog jaa? jaa buka ok jer ni?

sHaRiNa eLyaNa said...

terlebih R xpa..mls da nak buat balik hahah

sHaRiNa eLyaNa said...

done ikea

Dayana Bahar said...

ejaan lama kata tokey tu hehe.... kedai jual buku pun salah eja ka...

Hanih Borhan said...

rujurkan ye?...hahaha... tauke Cina ke?...diorg comel kalau pelat2 tambah imbuhan kat p'kataan,haha...

Cik Nur said...

terlebih huruf sudah..hihih...

Si Matatajam said...

Perghhh RUJURKAN tu...hi hi..

Si Matatajam said...

Tumpang gosok gigi ngan Colgate kat sini..

Rapunzeel Cikilolo said...

tengok mulut la sebut mcm mane kan...

Tihara said...

as salam

ske baca bab2 salah eja ni..ada satu gerai kat jln hala ke gua muse..nye tulis lemam panas..beso demo sebut lemey, jadi lemam plak

**pic akak yg lama2 mmg kena delete sbb habis quota hari tu..gambo cun2 semua akak delete..haha cun la sgt..

masa tu akk tk tau lg kena bukak akaun baru..skrg dah tau..alhamdulillah..sayang kan:)

Chic Na said...

susah lak nak sebut. rujurkan. huhu..

cikna kat wakaf bharu. nak dtg holiday ke? boleh la jumpa nanti. ;)

lelamaisara said...

rujurkan la sangat...hampeh betui

N.Aima K said...

hu hu hu......

♥ sitifarhana ♥ said...

terlebih R la pulak..haha

eita said...

cikgu bekeng leni...

dya bunga said...

haha..spelling versi tokey tu..

Yana Libra said...

jual buku tp xtau eja, cmne tu?? huhu~

shar90 said...

buat sndri letew sbb tu slh... ekekee

aReLaN said...

hahahah...tokey ni kna gi skolah balik nampak gaya.

LYAfrina said...

hihi..macam2..dia tulis ikut sedap mulut dia sebut ni

Cik Aini said...

hahaha
cnfirm tokeh di cina kan :)

syiela said...

hahahaha.. dia malas nk betulkan tu

Cik Bunny said...

poor tokey XD

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

perkataan baru tu kiter jer yg tak tahu muahahahaha :p

BaNu Syah said...

adeh salah eja lak saman saman haha

Che Rosliza Che mat said...

hihihi salah eja...

eimah siti said...

hahha...typo

IntaNBerliaN said...

tokey cina ek..

Ayumi Comot said...

kalau toke ni toke melayu, mmg malu la:P

Mas Zull said...

assalamualaikum fariza...nape jadi mcm tu ek bukan melayu kot tuan punya kedai...:)

etuza said...

alamak macamana lah nak laku, siapa punya kerja ni cikgu..malukan Malaysia ja..

Raudzah Zahari said...

HMMM..taukey..taukey..manyak susah oooo..salah eja itu perkataan..kasi betul itu taukey..he..he..

Orkid Edyliyne said...

alahai macam manalah boleh macam tu... ^^

Hasrina said...

lol

wan nurul hezrina said...

haiyak..apalah taukeh..kenalah eja betul2.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama