Terima Kasih Chic Na & Wanieys



Lagi entry pasal hadiah befday. Huhu. Maaflah kalau menjengkelkan korang ye. Saya betul² terlupe nak tepek coklat yang dibuat dengan penuh kasih sayang oleh si dara manis, Chic Na. Coklat ni datangnya bersama tempahan coklat saya untuk si dia. Disertakan sekali brooch hijau dalam kotak Cik Ted yang comel ni. Nasib baik saya tak gigit brooch tu macam makan coklat. Haha. Lenkali nak lagi ye. Hee. Million thanks to you dear. ♥

Oh ye. Untuk pengetahuan Chic Na, si dia suke sangat coklat kurma. Abihhhhhh sume dimakannya. Saya hanye sempat makan seketoi ajeee. Hihi. Satu lagi dia suke coklat yang bertulis 'Jaa' tuuu. White chocolate campur oreo ehhhhhh? Si die curikkk coklat tu se ketoi. Pastu die mintak lagi. Haha. Sekarang ni, tinggal coklat gambor aiskrim & coklat yang bertulis 'Love' tu. Simpan nak makan raya haji nanti. Kihkih. ;)


Baru² ni Wanieys pulak bagi hadiah. Saya menanti² la jugak hadiah ni sebab kebanyakan sume geng² GSF sibuk duk update entry pasal hadiah dari Wanieys. Jeles wooooo. Hihi. Rupe²nya Wanieys pakai alamat rumah saya di Dungun. Haha. Kite ni duk menungguuuuu² melanguttttt la di Kemaman ni. ;)

Mekasihhh banyak ye Wanieys. Moge Qalief pulih dan sihat sepenuhnya seperti sediakala. Pape pun, suke sangat brooch dan beg pink tu. Haaa, satu lagi. Cukup²lahhh duk terjah entry lame blog ni ye Wanieys. Setakat 2 3 ketoi komen takpe la jugak. Ni sampai 10 ketoi, ponat den nak membalasnyeeeee. Hee.


50 comments:

ieedaz @ mama_isha said...

wah bestnyer..bertuahnye..:)

Cik Nur said...

coklat cikna, mmg sedap..dan sayang nak mkn.. heeee.. :)

wahh...hadiah kita sama.. cuma warna je berbeza.. :)

dya bunga said...

hihih..mesti sdp coklat tu kan?

Nyue said...

wahhh....happy belated besday :)
cantik hadiah & coklat tuu..mesti syg nk mkn kn..huhu

Mrs Velentine said...

bestnye dpthadiah besday dr mmbr blogger kan

Tihara said...

patut le senyap je duk belek hadiah rupanya :)

Miss BaNu said...

wahhh dapat hadiah best tuh =) happy belated besday sis =)

CikNana said...

ala..untungnyee..hheee

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

sedapnye cekelat... ^^

kinara kinatara said...

wah banyaknya...hehe..heppy blated bdzy jugak untuk akak:)

teratak hati said...

bestnya byk dpt hadiah dr blogger..happy belated day ye..

sHaRiNa eLyaNa said...

wah bestnya dapat coklat....i like hehe

Hasrina said...

Awak..nice sangat.. :)

Hasrina said...

Awak..nice sangat.. :)

Deqla manjew said...

hihi..patot la lmbt update entri...hihi...eh..brooch x sama la...deqla nye kaler oyen...ngee...comey cekelat cikna n pastinya sdp x dinafikan lg..

Saya Disini said...

sedpnye coklat

Kesuma Angsana said...

wah bestnyer rezeki tu!

Si Matatajam said...

Tahniah...bertuah Jaa..baiknya depa berdua..

Mak Wardah said...

Semoga persahabatan anda semua berkekalan sehingga ke akhir hayat...kita semua juga...

amranaiman said...

choclte = brooch.. hehe ce try gigit.. ade rase x brooch tu :D hehe gurau je

Chic Na said...

ni hadiah kurun ke berapa ni jaa? hehehe.. boleh pulak simpan cekelat tu raya haji ni. keras kejong dah agaknya coklat tu. hehe.. tunggu puasa taun depan lak cikna buat kurma choc tu ye. :)

comeynya jaa punya kaler pink. sama ngan kaler blog. jgn risau, waniey bg kat semua org. :)

syakirah izwanie said...

Assalamualaikum. Baru dpt Online haarini. Dah habis PMR (: Hihik. Btw, Happy Belated Birthday. May Allah Bless you alwayssss.

nina said...

waa..besnyaaaa..,hepi besday..:)

zera eira said...

wahh cekelettt! suka nya. best la akak ni ramai yg ingat ye. :))

sal ya said...

sedap dan cantik. rajin wanieys godek2 entri lama ye. okay la tu.

Oopet Iezs said...

comelnya coklat :D

fieda said...

dak nyer jaa dapat coklat tu..brooch waniey kasi tu pun ctk bangat tu..

are_lin@yu said...

wahh beznya dpt hadiah lg..tahniah dear ;-)

lelamaisara said...

same2...saya tolong jawapkan..hehehehe

apepon cikna n wani memang baik kan...

Yana Libra said...

hehe..bestnye dapat hadiah~ :)

kak, akak maksudkan charcoal mask tu ke??

Arina Shamsul said...

Saya pun dapat hadiah dari waniey..kih2 nak juga gitau konon..haha.

Deq's Qienz said...

ramai yg dapat gift wani tuh..rajin dia,.hikhik

shar90 said...

untungnyee... kite nok gok sket... ehhee xP

eita said...

rezeki tu..
comel..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lorrr wani guna alamat yg hanto kad raya tu juga...kihkihkih...sama2 yer sis sampai juga wpun d dungun....hahahaha komen sis pun byk kt wani udah2 la terjah entry lama wani kahkahkah

maszull said...

assalamualaikum fariza....tahniah2 cantik nyer hadiah yg diperolehi...:)

HeNRieTTa JoSe said...

bestnye dapat hadiah...hehehe....

Masz Sidek said...

mesti sedap coklat chic na... sampai sikit je tinggal...

cantik beg hadiah dr waniey...

wan nurul hezrina said...

COKLAT TIMEEE.nntkan nurulpun nak orderlah tgk bila nurul dah ilang fobia nak makan coklat.hehe mesti merah suke..

lawa n sedap coklat cik na2

Cinta Misteri said...

wah...untungnya Cikgu. Suka CiM tengok persahabatan antara kita nie, mesra sgt walaupun tak penah bersua. kannnnnn.....

Cendol said...

haha lain kali sorok coklat tu supaya tak dicurik oleh si dia' akak tu ..haha
ohh akak cendol takde di malaysia utk mnunggu hadiah akak dgn pnuh eksited >.< dh menang pn dh seronok.hehe saje suke2 :p

kate na said...

cantik buat sendiri ke walet tu?

aReLaN said...

wow...dapat bday present tu.sori la ye tak sempat nak beli & bagi.heheh

IntaNBerliaN said...

wah bestnya.. tahniah.. :-)

Cik Farhana said...

Jelesss~~comel sungguh !

Cik Aini said...

ececece
dpt jugak akhirnya wpun dah basi..eh tp coklat cikna x basi kan..tahan berbulan2 tau.hahaha
mmg best la kan bila dpt nih,rs terharu pun ada gak kan :)

Raudzah Zahari said...

Happy belated birthday ya...

~Cik Sweety~ said...

haha..waniey tu mmg ske menyelongkar entry lama..sabo jela..hahaha

QasehnyaRania said...

rezeki tu..
alhamdulillah

syiela said...

alhamdulillah rezeki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama