Thanks to Izan Mama Mia & Sue



Phew. Masih lagi selesemaaa. Tapi kepale ni taklah seberat mase mule² dijangkiti virus. Terima kasih saya ucapkan kepada Izan Mama Mia sebab beri saya rempah ajaib. Aritu saya adalah antara yang berjaya meneka berape kali Mia tukar baju dalam sehari dengan tepat, so inilah habuan nya. Tak sangke dapat hadiah. ;)

Saya masih belum cube masak rempah ni lagi. Asek makan bungkus je minggu ni. Hehe. 


Beg syiling kecik comel ni dari Sue. Thanksss dear. Mintak maaf ye, lupe nak SMS awak. Selamat sampai minggu lepas kot. Yang ni pun saya dapat sebab hampir meneka dengan tepat harga makanan. Untung jugak main teka teki ni. Hee.

Bile sebut pasal teka teki ni, teringat pulak pemenang² teka teka saya yang masih belum dapat hadiah. Mesti korang tertungggu² kan. Ampunnnnn sangat². Terbengkalai sekejap segala aktiviti pos mengepos ni. Dalam mase due minggu ni, saya nak setel hutang² keje dengan sekolah. Saya mahu bercuti dengan tenangggg nanti. (:


38 comments:

izan mama mia said...

sama2 kasih..hihi..jgn lupa cuba nnt tau....
mg selsema cpt baik
n
saya tunggu gak hadiah tu,..debar gak nie.ehehe..

eimah siti said...

untung la...tahniah..=)

Tihara said...

as salam,

alhamdulillah, bestnye dapat hadiah..
dan hadiah ni besenye kena prepare bungkus awai2, kalo tak kelam kabut je rasa :)

Solehah Shamsuddin said...

wah tahniah akak.comey je beg kecil tu

Cik Nur said...

Nur pun belum cuba msk rempah tu.. :)

akak..comei bekas coins tu..!

jaakechik said...

jaa pon suka gak main teka teka ni, sajer jer sutk asah minda... hehe. btw, tahniah yer...comel beg kecik tuh..

Chic Na said...

cikgu ni memang pandai meneka lah. semuanya betul. :)

kinara kinatara said...

wah cantiklah akak:)

tahniah:)

Si Matatajam said...

Ni la antara bonus berbelog kan Jaa..tahniah..

etuza said...

wah dapat hadiah ..mesti happy. tahniah..

fieda said...

rezeki2..

Deqla manjew said...

tahniah..byk dpt hadiah eh..rezeki2.. share2 la hadiah tu... hihi

are_lin@yu said...

hihi dari cik su tu hadiah kita sama..hiihi..thniah dear ;-)

Mrs Velentine said...

BESTNYE DPT HADIAH

lelamaisara said...

oh...tahniah...saya mcm tak de teka je ..hehhe

Deq's Qienz said...

Wahh murah rezeki cikgu.

ieedaz @ mama_isha said...

wah untong nyer..:)

maszull said...

assalamualaikum fariza....seronoknya dapat rempah ajaib n hadiah dr teman blogger tu yer...

sHaRiNa eLyaNa said...

Wah bestnya main teka2 hehe..dpt jg hdiah..

Chic Na said...

salam aidiladha jaa sekeluarga. raya kat ganu ke nogori?

dya bunga said...

wah..murah rezeki tu..selalu dpt hadiah

HeNRieTTa JoSe said...

Bestnye dpt hdiah...tahniah....

Yana Libra said...

try masak kak..rmai dah kate sedap tu..hehe~

etuza said...

tahniah melekat entry di atas blog pesina..terbaik fllower etuza ni tau!

shar90 said...

untunglaa pndai main agak2 tepat... hee

Dayana Bahar said...

Tahniah la... Terer meneka

Hasrina said...

cute cute cute bestnya

Kesuma Angsana said...

tahniah yek

sal ya said...

belum jugak cuba rempah yang dibeli. adehhh...

eita said...

rugi ja kalau tak masak....

ni nak habis sekoloh doh..sibuk lagi ke?

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

rempah tu sedap sgt hehe

wani pun dpt dr cik su xdan buat entry lg hehehe

shahdiana said...

seronok dia dapat hadiah..main teka teka je tu...

aReLaN said...

untungnya dia.hehe

Cinta Misteri said...

Ha'ahh kannn..cikgi dah nak cuti. Bestnye...

IntaNBerliaN said...

bestnya... tahniah :-)

Cik Aini said...

dah masak ke belum rempah ajaib tu?
hihihi kalo belum g try masak cepat2..sedap wooo :)

sHaRiNa eLyaNa said...

Mama mia mmg pemurah kan..smua blogger dia bg rempah tu :)

lelamaisara said...

tahniah tahniah...best kan dapat adiah..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama