Teka Teka Raya



Sume orang dah sibuk ehhh weekend ni? Huhu. Blog sunyi sepi ajeee. Nampaknye takleh nak announce lagi la pemenang teka teka yang lepas. Tunggu weekdays. Layan teka teka lagi jom. Kali ni pun senang aje. ;)

Syarat:
1) Follow blog ni
2) Follow blog sponsor: Mama Maszull

Lengkapkan ayat ni. "Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan ________________________________"

Takyah perah otak sangat nak sambung ayat di atas ye. Just terjah website ni. Anda pasti dapat isi tempat kosong tu dengan copy cat aje. Senang kan. Takyah buat entry. Beri jawapan anda dengan drop komen di entry ni. (:

Pemenang terpantas dan penuhi 2 syarat tu, boleh dapat top up raya kan mama? Hee. Lagi 3 pemenang bertuah akan dapat hadiah dari saya. !!

Tarikh tutup saya akan update kemudian. ;)


24 comments:

Unknown said...

Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahum dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga , saudara dan sahabat.

Join :)

Unknown said...

Lengkapkan ayat ni. "Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahum dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga, saudara dan sahabat."

sHaRiNa eLyaNa said...

"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahum dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan bersama family dan kawan-kawan tersayang, namu pada raya tahun ni, sha sangat sedih sebab mungkin sha akan beraya kat hospital semata-mata nak temankan ayah sha yg dr 1st puasa tu ditahan d wad icu..smoga dia cpt smbuh..amin"

Sya Chot .. said...

good luck ok :)

vblogklasik said...

Nk join..
1. Dah follow blog ni
2. Dah follow blog sponsor: Mama Maszull

"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahum dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga, saudara dan sahabat"

Cikrosecute said...

good luck ya...

Cendol said...

Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga,saudara dan sahabat.

syiela said...

kalau tenet kembali cargas blh join nanti

Miss N™ said...

Join..!

"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga, saudara dan sahabat."

Chic Na said...

yayy nak join. dah follow mama maszull. ;)

"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga, saudara dan sahabat"

RIZZNA said...

UIttt....segmen ni dari Mama ke Fariza? Mama bagi topup, Fariza bagi hadiah. Owhhhh usahasama lah yea.
Nak teka apa? Ketupat tu ke?

Hehehehe...takleh nak join sbb berN3 guna hp.

LYAfrina said...

"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan diantara ahli keluarga, saudara dan sahabat "

~~ ermmm.. rasanya lya ni dh y terakhir.. huk2... happy weekend awak.. esok start kije

fieda said...

"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga,saudara dan sahabat..

maszull said...

assalamualaikum fariza...betul tu selamat bersegmen semua...:)

sal ya said...

tak nak keluar pulak web tu. tak apa la. tunggu teka teki lain pulak la nampaknya. ngeee...

Si Matatajam said...

"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan antara kita"

Si Matatajam said...

Tadi silap skit..ni jawapan dr M"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan sesama kita"

Unknown said...

Lengkapkan ayat ni. "Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan sesama kita, eratkah ukuhuwa jalinkan kemesraan dan kebahagiaan" daripada Pesona blog..

Liyana Anuar said...

Lengkapkan ayat ni. "Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan ________________________________"

jawapan: di antara ahli keluarga, saudara dan sahabat.

hehe :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ala dh terlamabat...wani baru on9...huk huk...mesti dh ada yg jawab pantas ni

Cik Ai said...

salam ramadhan Jaa :)

1-done follow lama dah
x kenal kalo..siap!haha
2- done jugak :)

3-
Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga,saudara dan sahabat

shuhadaothman said...

"Aidilfitri adalah masa untuk mengeratkan lagi silaturahim dengan penuh kemesraan dan bermaaf-maafan di antara ahli keluarga, saudara dan sahabat.


hoho. betul x sis? :)

tirahzairi said...

mak ai....sng...hihi...

dya nasir said...

kenA BUAt entry ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama