Genap sudah setahun saya berblog. Cepat sungguh mase berlalu kan. Selalunye saya buat entry genap bulan². Tapi dah terhenti sejak bulan ke 7. Rasenye macam tak banyak mane pun yang telah saya buat dalam mase setahun ni. Lagipun azam saya untuk mencapai paling kurang 365 entry setahun tak tertunai. Sedihla jugak ni. Sobs.
Tapi sedih saya ni terubat bila teringatkan kenangan² terhebat terutama bile dapat hadiah/perutusan dari bloggers terussss ke rumah. Hehe. Sampaikan ade orang jeles laaa. Antara kenangan² lain yang membuat saya tersenyum setiap kali teringat ialah:
1) Lyssa follow blog ni - http://farizafairuz.blogspot.com/2012/02/follower-ke-719-lyssa.html
2) Ben Ashaari pulak menyusul - http://farizafairuz.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-follower-ke-843-saya-omg.html
4) Blog bertukarrrrr baju - http://farizafairuz.blogspot.com/2012/04/kecoh-la-sangat.html


