Pemenang Teka Teka Raya & Shopping Raya



Fuhhhh, lame tak update blog. Masihkah korang ingat teka teka yang ni? Hoho. Dah masuk tahun lain dah pun, tapi baru terhegeh² nak announce pemenang. Maaplahhh ye kawan². Sebenornye, saye lupeee nak langsaikan hutang yang satu ni. Ampunnn sangat². Hee. Jumlah harganye ialah RM 447.90. (:

Pemenang² yang dapat teka jumlah harga yang paling hampir tepat dan memenuhi syarat ialah Fiqah [sila drop komen address anda] & Kak Ieta !! ♥

Oh ye, saye ade satu lagi annoucement pemenang² teka teka raya yang kene lengkapkan ayat tuuu. Hah?? Ade lagiiiii ghupenye. Hihi. Jangan marahhh² no. Nanti cepat tuaaa. Pemenang² bertuah adalah seperti berikut:

Nabila Medan (tuntut hadiah dengan Mama Maszull ye)
dan

Saguhati --->> 1) Fikri [sila drop komen address anda]  2) Cendol   3) Cik Nur

Terima kasih buat sume yang sudi meriahkan teka teka ni. Tahniah buat yang bertuah. Dan selamat menunggu cenderahati terus ke pintu rumah anda dengan saborrr ye. Hehehe.


40 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

tahniah smua

jaakechik said...

jaa terlepasss entry teka2 tu rasanya ni..huwaa..btw tahniah buat mereka semua..len kali buat laa lagi ekk..

Chic Na said...

erkk.. nasib baik tetiba ingat. hihi.. tahniah kpd semua pemenang yg bertuah. :)

Dayana Bahar said...

teka teki mana eik. hehe dah lupa dah... tahniah kepada pemenang....

Cinta Misteri said...

yeaaa....N3 tahun baru dgn senang hatinya berr bagi-bagi hadiah.

tahniah pada pemenang

Cik Nur said...

Eh..ada nama Nur...
terima kasehh..walaupun Nur dah lupa sebenarnya..hihih

akak ade alamat nurkan...

Etuza Ezawarna said...

tahniah kepada pemenang teka-teka raya tu...

Arina Shamsul said...

Laaa.nama mama kamu lupa tulis la yang..hahahaha

syiela said...

tahniah buat mereka yg berjaya

HeNRieTTa JoSe said...

Tahniah kepada pemenang.....

Tihara said...

teka teki zaman bila nih..hehe
congrats semua.. :)

Yana Libra said...

wah..mahalnya kak..huhu~

Deq's Qienz said...

teka raya ka??huissshh lama suda..huhuu

Knor said...

tahniah pada sesiapa yg dah menang..

eita said...

teka yg mana ni hah...dah lupa..tibe2 je ada nama akak kat sini..
hohohohoho...


Misz Mieza said...

Tahniah buat semua pemenang! ^_^

sal ya said...

tak apa. janji ada.

Deqla manjew said...

ehh.., xde nama deqla ke?? depa xnk deqla nk tuntut nii.. hihi

are_lin@yu said...

wahh thniah buat pemenang semua..hehe

Mrs Velentine said...

tahniah semua...kenapa MV tak ingat tntg ni yea..heheh..

Kesuma Angsana said...

tahniah pd yg menang yer

lelamaisara said...

wah..tahniah untuk mereka semua..:)

shar90 said...

hadiah lagi tp saye xdpt2 pon... hahaa xD

kinara kinatara said...

wah tahniah buat mereka..:0

Hasrina said...

wahhhh

Si Matatajam said...

Tahniah buat semua pemenang

QasehnyaRania said...

as-salam
tahniah pada pemenang;D

dah ada pemanggang ajaib?
cepat beli sebab serba guna tau :D

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/11/kisah-si-pemanggang-ajaib-menarik.html

aReLaN said...

boleh tahan lama la tak berupdate.hohoho...papepon tahniah buat sume

Mas Zull said...

assalamualaikum fariza...tahniah2 yerr buat pemenang2...

Cik Aini said...

tahniah kepada pemenang :)

N.Aima K said...

wah blom tagih lagi ke hadiahnyee

Dayana Bahar said...

tahniah kepada pemenang...

Cik Farhana said...

Terlepas pulak join ..

dya bunga said...

tahniah kepada pemenang

profmie said...

ala..sy xde pun.. =(

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dah lupa ni kak jaa teka2 yang mana ni muahahahaha :p..lama sgt tu

Mas Zull said...

assalamualaikum fariza...tahniah2 pada pemenangnya yer...mama dah dapat email dr nabila yer...:)

Fieda Rafli said...

tahniah pada yg menang

izan mama mia said...

wah...mama mia dapat hadiah jugalah...tak sabar nak tgg nih

wan nurul hezrina abd halim said...

wahhh tahniah..nurul bab teka2 mmg fail!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT by TENTANG KITA Template design by Bunga Hati Mama